Årets sista dag!

Nyårsafton.
Mamma var dålig igår men är bättre idag, kanske kan hon följa med på nyårsmiddagen ändå!
Jag och Johan tog årets sista bad direkt efteruppstigning. Fyllde badkaret med varmt vatten, badskum och badkulor och myste lite tillsammans i det trånga badkaret (enmansbadkar...) Han hjälpte mig att för fjärde gången än så länge tvätta håret och sedan smörjde jag in mig i min nya body lotion, mm yummie. Sedan gick jag ner för att äta frukost. Men det finns ju inget, vi handlade inget igår som vi skulle behövt så inget bröd och ingen mjölk. Tur som det var bakade vi ju kladdkaka igår kväll, så det blir vår frukost! Kladdkaka och dricka till har vi att välja mellan inget eller vatten...
Just nu kör jag vår första diskmaskinsdisk! *blubbelebubbelebubbeleblubb* Ganska kul att kolla in genom fönstret och se hur vattnet slås runt där inne... Nä, jag har faktiskt inte suttit och tittat, jag bara tittade in...

Vädret är följande: 1 plusgrad och små små snöflingor som smälter, typ direkt. Lite fläckar här och där med snö, och hela tennisplanen utanför är vit. Det verkar blåsa en del, de kala träden vajjar.

Så, vad ska jag ha på mig ikväll? Svart klänning, kjol och fin tröja till eller jeans och fin tröja till... Årets förhoppningsvis sista ställningstagande till klädval.

Jusste tänkte skriva en sammanfattning av år 2007 men det gör jag senare. I'll be back!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0