Dagen 20/12-07

Dan före dan före dag före dag före doppardan!

Dagen började inget vidare, vaknade vid 6.30 efter en mardröm. Jag drömde att min farmor dog och det var jättejobbigt. Så vid 7-tiden då jag inte lyckats somna om smsade jag mamma för att hon skulle övertyga mig om att det inte var sant, men hon svarade inte. Så smsade igen "Såg du smset?!" efter 10 minuter typ och då ringde hon upp, hon hade inte märkt det första... Sedan lyckades jag somna om vid 7.30. Har inte hört något så antagligen mår farmor som vanligt och inget har hänt. Usch, det var inte alls roligt... :-(

Sedan åkte jag, Johan och Micke och julhandlade kl 14. Johan och Micke köpte en gemensam julklapp till deras moder, Johan köpte en julklapp till syster Anna och de kom överrens om att köpa gemensamt till syster Jenny. Johan köpte även julklapp till Sammy. Så nu har Johan kvar att köpa till Jenny, sin pappa, Micke och mig...

Imorgon ska jag till Universitetet och se hur mina språkprov gick och sedan ska jag träffa Bella. Ikväll ska jag se på tv kl 20, om Spice Girls. Haha, men jag måste faktiskt se vad de sysslar med och det är ju gratis så!  Sedan ska jag se Medium och därefter är jag tillgänglig på msn på heltid antar jag... fram tills jag ska sussa.

Idag lagar Micke lasagne och vi ska bjuda på kladdkaka, mums!
Meeeeerryy Chriiistmaas!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0