Det är bra nu

Så nu är jag inte upprörd längre, även om jag inte snackat om det med berörda parter så har känslorna försvunnit. Jag har städat en toalett, diskat massa disk, soppat trappan... Så nog funkar det att städa för att stilla sig alltid.

Emelie ringde och vi pratade i drygt 50 minuter, vi går om varandra hela tiden men helgen innan nyår kan vi ses igen. Sedan dröjer det nog någon vecka igen tills vi kan ses för vi har olika jobbscheman efter nyår, men men det ska nog gå iaf.

Så imorgon och övermorgon planerar jag ska se ut så här:

Fredag:
-Åka till Universitetet kolla språkprovsresultat.
-Köpa julklapp till Johan.
-Träffa Bella och äta middag.

Lördag:
-Gymma.
-Ta ett bad.
-Göra mig fin och ta hand om mig själv.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0