20 årsfirande!

Så nu är dagens firande över. Nästan hela tjocka släkten var här. Med mig och Johan blev det 25 personer i vår lilla lägenhet. Mor, far, farmor, mormor, morfar, Peter, Martin, Anna, Ingela, Erik, Micke, Jenny, Anna, Stefan, Ewonne, Michaela, Kent, Annika, Jörgen, Marie, Camilla, Malin, fosterbarn som jag glömt namnet på, jag och Johan.
Vi hade det väldigt trevligt tycker jag! Och tack vare svärmor kunde ju Michaelas familj och mormor och morfar komma. Tur att hon är smart!
Jag bjöd på kaffe, läsk, bullar, kakor, rulltårta och tårta. De som blev kvar i slutet (mina syskon, föräldrar, farmor och två av Johans syskon) fick även korv med bröd.
Jag fick bara fina saker också! Jättebra!
Bilder från kvällen, men kameran (som jag fick i present av mamma och pappa var inte i bruk när folket var kvar så har inga bilder därifrån). Kamerna syns ju då inte på bilderna. Och av farmor och mormor och morfar fick jag pengar :-)

12345 6 789101112 131415161718

1. Fruktfat från Martin och Anna
2. Pärlörhängen från Johans samtliga syskon
3. Tallriksservis från Lulle med familj
4. Glasskål från Stefan med familj
5. Elvisp från svärmor o svärfar
6. Parfym och bodylotion från kusin Anna (som inte kunde komma)
7. Grillbestick från Roger med familj (det mystiska paketet jag hämtade från posten igår)
8. Små ljusstakar från Annika
9. Jag
10. Jag
11. Johan
12. Nästan alla presenter
13. Den mystiska tavlan som Johan har gjort sitter nu på väggen!
14. 20 röda rosor från två olika givare som jag ställde i en snygg vas som jag fick i present av Annika
15. En växt vid namn... som är jättefin!
16. 10 rosa rosor, och vasen fick jag av Kent.
17. Jättefina någonting... Med snygg vas till från Lulle med familj!
18. Många blommor på rad.

Tack så mycket för allt! Jag hade det jättebra och hoppas att ni också hade det!
Kramar.


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Jannice

GRATTIS PÅ 20-ÅRSDAGEN!!!!!

KRAMAR från oss alla!

2008-04-14 @ 07:22:52
Blogg/hemsida: http://jannicejarpe.blogg.se
Skrivet i slottsdammet av: hipp hurra för sara

grattis på din stora dag önskar klasse irene

2008-04-14 @ 09:12:09
Skrivet i slottsdammet av: Susanna

Grattis på 20 årsdagen önskar Susanna, Lotus och Puma! =)

2008-04-14 @ 19:00:43
Blogg/hemsida: http://bubocorax.blogg.se
Skrivet i slottsdammet av: Sara

Tack så mycket alla 10! :-D

2008-04-14 @ 21:57:46
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0