Har inte lust

Alltså, egentligen ska jag plugga. Jag behöver det verkligen. Även om det är nästa fredag tentan är är tiden knapp. Jag har mycket att läsa igenom och ta in, förutom de vanliga läxorna. Men idag är det som fredag för mig, ingen skola imorgon och har tagit ledigt från jobbet på fredag, så nu är det helg. Och inte har man lust att plugga en fredag kväll? Jag har ju hela helgen på mig! Typ. Bara det att jag kom typ 30 sidor efter igår, och gör jag inget idag kommer jag vara 80 sidor efter. Som jag då måste ta igen förutom det inplanerade... Men, det blir ju inte bra om jag pluggar när jag verkligen inte känner för det! Usch vad jobbigt det är....
Helst av allt vill jag sätta på en Gilmore, se på Rent hus kl 20 och sedan Torn efter det. Jag borde kanske inte gnälla, men det känns kanske liiite bättre efter det. Eller så känns det sämre, jag vet inte...
Hualigen.


Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0