idag

Det funkar :-)
Drar en uppdatering imorgon tror jag. Kortis idag.
Sitter vid Johans dator och hans böjda tangentbord, som jag inte är van vid så måste stirra ner på knapparna för att se att jag trycker rätt.... Johan behövde den bärbara i solan idag.
Kom hem för typ en timme sen. Skola, träffade mor och kollade på digitalkamera, kläder och fikade (eller snarare åt middag). Stötte på Sandra och Susanna och vi kollade på kläder, Sandra köpte schampoo, fikade (inte jag), och sedan fastnade vi på Game. Susanna köpte Xbox 360 idag och fick med 2 spel, fick ett spel av vardera förälder. Vilken trevlig killen det var bakom disken! Hjälpsam, ärlig, intresserad, glad. Ja, det var trevligt. Susanna funderar tom på att söka jobb där.
Spelkväll hos Susanna snart tro? :-)

Susanna ska jobba på Sandras dagis imorgon, samma avdelning som jag. Men hon är varnad! Inte säkert att man får lön för mödan!
Tjong (skulle skriva tjing, men tittade på skärmen och tryckte därför på fel knapp...)

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0