Dröm, bara en dröm

Oj vad trött jag är. Somnade efter midnatt och sedan drömde jag en otäck dröm som slutade med att en vit tiger attackerade mig i vardagsrummet(hade stått gömd bakom våra jätteväxter som egentligen inte är så jätte) och bet tag i min arm. Jag tog i allt vad jag hade och kastade bort tigern. I verkligheten kastade jag då bort överkastet (har inget täcke i på sommaren) i full kraft och vaknade av att jag dunsade ner i madrassen efter kraftansträngningen...
Då var klockan 7. Orkade inte direkt gå upp då.
Somnade om till 10. Orkade inte gå upp då heller... Halvsov vidare men gick upp för en stund sedan.

Johan vägrade handla bröd i regnet igår så vi har inget sådant, men lite havregryn har vi så jag har precis lagat till havregrynsgröt till mig.



Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0