Färdigstädat

Färdig!
Svettig och dan är jag. Måste ha bränt en del kalorier de här två dagarna. Iaf, så är ni välkomna på ett oväntat besök nu för det är rätt fräscht hos oss!
Har fortfarande lite saker på fel ställen men allt är rent iaf så ingen fara. Hihi.
Oj nu börjar svetten rinna känner jag...
Ska ställa undan dammsugaren och de andra städsakerna och sedan ta ett bad.

Mor ringde och idag hade de bara 30 grader i skuggan, stackarna- fryser dem inte? Hade legat vid poolen hela förmiddagen och skulle äta lunch då de ringde.
Sedan ringde svärföräldrarna och sa att de var i Sundsvall, hemma om 4 timmar från då.

Nä nu ska jag ta ett svalkande avkopplande bad så fort jag plockat undan städgrejerna. Efter badet blir det att packa.
Vet inte alls hur jag ska gå til väga men det ordnar sig väl...

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0