Från kvällen!

Nu har alla som inte sover över (vi är 20 personer som sover här den här helgen) åkt hem. Kusinerna är i Mickes rum (dvs under vårt vardagsrum) och ska spela singstar. Johan ser på tvprogram. Jag funderar på att ta en bok och läsa en stund och sedan sussa.


Det var trevligt ikväll! Nu kördes singstar igång *hög musik som låter illa*.
Var god mat, 3 rätters ^^ och trevligt folk. Nu har jag sjungit för svärfar 3 gånger: i måndags på hans riktiga födelsedag, vid 15 tiden idag då hela släkten fikade och sedan på kvällen när alla gäster var här och då blev det två verser.

Jag tog lite kort så ni får väl se imorgon för jag orkar inte ordna det nu.

Nä, nu får det bli en god bok efter att jag klivit ur mina högklackade, min klänning och tagit av mig smink och smycken. Ja tvättat bort sminket då.
Så god natt allesammans! Och jag är så tacksam att vi inte har sovrummet på denna våning *skränar och låter illa*

Hm de är typ 4 pers låter det som som sjunger nu... Och är det normalt att typ 3 stycken skriker "OH OH OH OH" som apor, antagligen killar som skriker i falsett?
Bara undrar....

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0