Jag ljög

Det var inte hela min dag.
Innan jag träffade Sandra åkte jag och Johan till ÖB och handlade både bra saker och dåliga. Jag köpte 2 Ritter Sport Pepparmint för 10 kr styck och 2 st toblerone 200gr för 15 kr styck. De sålde Toblerone 400gr också, för 35 kronor. Och alla som kan enkel matte kan ju räkna ut varför jag inte tog en sådan istället får två 200gr...

Och sedan gick vi på banken! Hade 11 nummer före i kön. VI satt och snackade och hade mysigt. Såg en kille som var riktigt lik en gammal bekant, som jag inte gillar, men det var som tur var inte han. Men näsan var exakt lika ju!
Sedan gick ärendet på 1 minut. Det som tog längst tid var för Johan att ta upp sitt IDkort. Skönt att ha det över, för båda parter!

Och sedan träffade jag Sandra.

Ja och innan allt det här klädde jag på mig, åt frukost, borstade tänderna, borstade håret och sminkade mig. Tog på mig ytterkläder,packade väskan, tog på mig hjälmen, låste upp garagedörren, låste, satte mig bakom Johan... okej, det är kanske inte så himla viktigt för er att veta huh?

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0