Jag ska träffa Sandra! Nanananana

Idag är jag ju kollektivtrafikhandikappad, alltså, jag kan inte åka kollektivtrafik idag.
Men jag och Sandra ska ses i Vby, och Johan skjutsar mig dit! Yiho.
Nackdelen är väl att jag måste gå hem.. Och vädret är ju inte direkt roligt... Men men, vad gör man inte?
Ska bli kul att träffa Sandra igen, sågs ju på Sebbes fest senast och innan dess var jag ju bortrest och så så det var ett tag där emellan.

(Nu blev jag sugen att gå in på mammas dator och leta upp en bild på Sandra
från typ år 2000 och lägga upp här, men det går ju inte nu. Kanske senare?)

Så det får bli en nyare bild:


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: sandra

HAHA!ser ut att vara 3 år!

2008-08-29 @ 17:58:11
Blogg/hemsida: http://erkeus.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0