Kvällens citat

Så, nu har jag läst igenom alla bloggar och blivit uppdaterad. Så har jag ätit frukost också. Men sitter i morgonrock så måste gå och klä på mig. Och borsta tänderna, men jag har iaf duschat...

Igår var det väldigt trevligt, även om Anders försökte vara så irriterande som möjligt.
Han sa dock kvällens citat:
"När man säger att 'nu ska vi äta nyttigt, vi går till McDonalds' då är det ganska illa" Så sant så, och de hade han tydligen sagt för något år sedan då han i vanliga fall förtärde läsk, energidrycker, chips, snickers och det nyttigaste var väl varma mackor lite då och då. Låter som en bra kostcirkel...


Nu måste jag göra mig lite i ordning. See you later.


Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0