Lista av dagens måsten

Så, medan jag väntar på att Bella ska äta upp kan jag printa ner här vad annat som ska uträttas under dagen:

Diskmaskinen ska köras- Check

Diska kastrull/stekpanna/plåt/knivar och andra köksredskap som vi använt vid matlagning ochs om ej tål maskindisk. Blä.

Plocka upp den rena tvätten från tvättstugan, egentligen Johans jobb så får se om jag orkar göra det.

Handla, vad ska jag (vi?) äta till middag, jag har en idé.

Köpa en hårklämma, för jag har ingen.

Se på tv vid två tillfällen, ena en serie och den andra en film.

Vänta på Johans arrival, typ.

Öhm, ja, vilken spännande dag jag har att se fram emot!

Bella... Är du klar snart...?! :-D

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0