Min dröm

Vaknade kl 8.33 idag, av en mardröm. Äcklig människa som lyckades ta sig in i mamma och pappas hus. Alla var i samma ålder som nu, men alla barnen bodde hemma. Men den där mannen var ju för sjutton inte mänsklig. Efter att ha försökt få ut honom på många andra sätt började jag sparka honom mellan benen, flera gånger i rad. Och han bara la huvudet på sned och tittade på mig. Någon gång visade han en liten grimas, såmåste ha träffat bra då men alltså, han var inte normal.
En kompis till någon av brorsorna kunde en massa kampsport, inte heller han hade en chans. Han lyckades dock få killen att vika ner sig en gång, han sparkade honom mellan benen bakifrån, måste ha träffat bollarna perfekt.
Vi försökte övermanna honom. Mina brorsor försökta få ner honom på golvet. Men det gick alltså inte. Allra först försökte vi ju så klart snacka med honom. VI tog ju itne till med våld direkt. Men den här ickemänniskan var inte mottaglig för vare sig ord eller slag...
Vi ville ringa polisen för han gjorde ju intrång, bland annat. Men det var sjukt svårt att komma åt en telefon.
Han var riktigt äcklig den där människan alltså. Blä!
Så vaknade tidigt. Och jag somnade ju 3 i natt. Så var bara att somna om. Uppe var jag klockan 11...
Hoppas jag somnar tidigare idag och vaknar 8-nånting imorgon. Då får jag gå upp då också. Känns så onödigt på helgen. Vad ska jag upp tidigt och göra? :-/

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0