Semester 4


Lite främmande en kväll. Det var dessa som pratade om gamla tider och som jag och Johan efter ett tag tröttnade på och gick upp till oss istället. De klarade sig nog väl utan vårt sällskap, så som de skrattade och stojade :-)


Nu orkar jag inte lägga upp fler bilder.
Måste fundera över hur jag ska lägga upp allt som jag ska göra i helgen på bästa sätt.

Köpa present, äta middag hos mor och far ikväll, träffa Robert kl 12 imorgon i stan och träffa Wiebke, gå på systemet, fira Sebbe, gå på bio på söndag.
Den ordningen blir nog bäst. Några saker är ju fasta och kan inte flyttas på.

De kommande helgerna har jag rätt mycket inbokat har jag märkt :-P

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0