Att ta sig från en plats till en annan

Ringde pappa och frågade om jag fick övningsköra imorgon, och det verkar gå bra. Skulle ringa senare så han kan svara på när han slutar ungefär. Lite jobbigt är det ju att ha flyttat hemifrån, långt från bilen tex. Mitt busskorts sista dag imorgon så gäller att passa på. Köpte ett enveckas-kort. Skulle kunna köpa ett till. Får räkna lite på hur jag kommer åka under nästa vecka. Se om jag tjänar på det eller inte.
På fredag ska jag till stan och tillbaka iaf, så två åk. På lördag ska jag nog ingenstans. På söndag ska jag hem till mor och far och tillbaka, det är två åk. Behöver nog åka en 5 gånger till om jag ska tjäna på ett veckokort. Jobbigt att jag är 20+ nu. Kan inte köpa terminskort längre. Och inte är jag student och kan köpa studentkortet. Jag är en helt vanlig vuxen. Suck.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0