Baby can I hold you tonight?



Har haft denna låt Amanda Jenssen - Baby can I hold you tonight på hjärnan sedan i torsdags ungefär. Sjungt på den vid varje givet tillfälle. Även bland främmande människor har jag råkat brista ut i skönsång. Stackarna som råkade befinna sig i min närhet då...
Hon är ju otroligt duktig. Men jag gillar inte att hon dissade Idol. Utan Idol skulle hon inte vara någonting idag. Kanske om något år, men inte idag.

Det jag syftar på är Jihdes kommentar under finalen i fredags:
"Tack till Måns som ville vara här, men inte kunde. Och tack Amanda som kunde vara här, men inte ville."
Dåligt!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Malin

Hej Kusin!

måste ju försvara Amanda lite här!

det var så att på torsdagen hade hon avslutning på sin turné någonstans i sverige och skulle alltså missa repet och på lördagen skulle hon vara med i faddergalan och hade rep för det samtidigt som finalen var! ;P

2008-12-15 @ 17:38:23
Skrivet i slottsdammet av: Sara

Hallå hallå :-)

Fattar inte hur du kan ha sådan koll... Men okej, då förstår jag henne att hon inte hann med finalen också. Jag misstänkte att det var något sådant, och inte bara en "diss" men jag har inte sett något om det i tidningen. Inte letat heller direkt, men ändå.

Då vet jag iaf!

Tackar för informationen!

2008-12-15 @ 19:14:27
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0