Ett tu tre

Kameran blev inlämnad på väg från jobbet. 3 veckor beräknas det ta. Den är alltså borta över jul och nyår *svordom*. Men jag får låna moders kamera (min gamla) och kan sätta in mitt "nya" minne i det. Blir ju långt ifrån lika bra bilder och den är rätt klumpig, men vad gör man? Hoppas de kan åtgärda felet nu bara och att det går på försäkringen.

Nu är jag hos mor och far, har precis ätit middag. Sedan blir det Idol-final.
Jag är såå glad för att det är helg! Äntligen! Var så skönt att äntligen gå hem för helg från jobbet. Alltså, jag har inte så mycket emot jobbet, bara det att veckan har känts som om den vore 20 dagar lång. Tar aldrig slut.

Har ni några planer en fredag som denna, dagen innan Lucia?
Någon som ska Luciavaka? Som har sett/ska se Lucia tåg? Någon som ska lussa?!


källa

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0