Fika bokad



För nästan 2 timmar sedan ringde B mig. Vi bestämde att vi ska ses i stan om ca 2 timmar från nu. Ta en fika typ. Inte för dyrt hoppas jag bara fast det är nog ingen risk. Bs och mina finanser är ju hyffsat lika för tillfället. Men annars kan jag ju äta bakelser om jag skulle vilja. Vi pratade ett tag i telefon om dittan och dattan. Ganska länge faktiskt...


Nu ska jag nog diska undan en del och fixa lite. Så att jag kan pricka av en del av sakerna på min lista iaf. Men imorgon blir det iaf träna, träffa farmor (om hon kan) och fixa de rena kläderna. Kanske öb imorgon också om jag inte hinner dit idag.

Bilden är från när vi färgade håret på varandra. Det kunde ni inte gissa va?

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0