Första arbetsdagen sedan 1 aug

Internet krånglar som sjutton! Kan med STOR möda byta sida på internet. Efter i genomsnitt 8 försök lyckas jag nå fram utan att få felmeddelandet "sidan kan inte visas". Dock innebär inte det att sidan ser ut som den ska, nej nej...

Iaf har jag ingen möjlighet att svara på kommentarer idag.
Kan säga att arbetsdagen gick bra. Det mesta funkade direkt! Överraskad. Sedan var det några kollegor som inte såg att det var jag! De kände inte igen den rödhåriga tös som plötsligt var ibland dem. Jag brukade ju vara blond. Jag blev iaf varmt mottagen när de fattade att jag var jag!

Själva arbetet gick bra och jag låg vid arbetsdagens slut på ungefär samma antal utförda uppdrag som jag gjorde i somras och med ungefär lika få fel (någon mer). Kände mig lite rostig på vissa saker, samtidigt som vissa satt kvar som om jag inte gjort något annat de senaste månaderna! Har även under den här "dötiden" fått till en riktigt bra siffersättning. Alltså, på vanliga tangentbord så har ni siffer-knappsatsen till höger. Jag upptäckte idag att jag utvecklat en förmåga att titta på ett papper och skriva av siffrorna snabbt utan att titta på knappsatsen och jag fick det rätt varenda gång! Och det kan vara nummer på 25-30 siffror i följd det gäller! Klart impad av mig själv. Det kunde jag inte i somras, och sedan dess har jag suttit på en bärbar så har inte övat ett enda dugg...

Så det var min första arbetsdag. Gick på vägen hem till tvärbanan, en promis på ca 15 minuter, med mamma. När jag kom hem åt jag middag och sedan somnade jag nästan på soffan. Men precis när det var som skönast ställde jag mig upp och satte mig vid datorn istället, inte sova än. Måste ju sova inatt, tänkte jag. Då funkade ju inte internet, och det var timmar sedan dess! Suck... Aja... hoppas jag kan lägga upp det här inlägget! Vågar mig inte på några bilder dock... Hade tänkt lägga upp en men icke sa nicke...

Sov sött alla läsare!
Och hoppas att din första arbetsdag gick bra Viktoriae!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0