God morgon

Ställde klockan på 9, lagom tidigt för att vara ledig tyckte jag. Sedan låg jag och lyssnade på musiken i 1½ timme. Trodde det hade gått ungefär en timme. Men nej, lite mer än så alltså. Aja, inte mycket att göra åt nu.

Idag blir det träning, inget annat än det inplanerat. J ska till stan och köpa julklapp till mig! Så jag får självklart inte följa med. Tänkte äta nu snart och sedan dra iväg på tidig träning så att jag kan roa mig hela kvällen med annat.
Har inte så mycket mer att skriva då det inte hunnit hända något ännu.

Hoppas er dag är bra iaf!


Sugen...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emma

Jaa

jag vet , just nu vill jag hellere ha bra skit än bara skit..

2008-12-16 @ 11:47:57
Blogg/hemsida: http://memzz.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: ida

nej men se där. va dumt att skicka folk fel. tur att du hittade till mig ändå:)

2008-12-16 @ 12:46:23
Blogg/hemsida: http://www.idapersson.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0