It's Friday! Or not...

Jag har fredagskänslor! Satt och nynnnade "Så var det fredag igen och där satt jag och deppa, tyckte allting kändes meningslöst men så kom det en rar liten flicka och mitt problem var löst" eller hur den nu går...
Sedan kom jag på att det ju är måndag! Men min enda arbetsdag på hela veckan :-D Så har gjort mig lite finare till idag. Har lockigt hår (ja jag duschade sent och satte håret i toffs vilket leder till lockigt hår), min nya polotröja och putsade glasögon. Verkligen ansträngt mig idag!

Sitter och tuggar på vörtbröd med russin i och skinka på och dricker Oboý (vilket vackert väder, solen skiner idao). Ehm.. det här är inte normalt humör kl 7.19 en måndag morgon. Dessutom ställde jag ju klockan på 10 minuter tidigare än vanligt. Snälla, jag får inte bli sjuk i jul nu....

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0