Oförståeligt

Fattar inte att jag ska jobba imorgon alltså. Känns inte alls okej.
Vi har städat en del idag men några saker finns kvar. J ska få göra några saker imorgon när jag jobbar: Ta upp utemöblerna på vinden (de står i vardagsrummet, inte okej i jul) och torka av vardagsrumsbordet och skrivbordet. Sedan ska han också tvätta vilket är hans vanliga uppgift. När jag kommer hem från jobbet ska jag dammsuga hela palatset, för jag hinner inte det idag, sedan plockar jag fram julsaker och pyntar med. Sedan ska det vara i princip klart. Skönt. Jag längtar.

Nu dusch och sänggång.
Ha en god natt sömn och God Jul!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0