Tidigt.

And off to work...

Tog mig 2 minuter att vakna, fattade inte att det var klockradion som lät, eller jag hörde den inte ens förrän efter 2 minuter. Måste vara så det är för J. Sedan upp som en tupp.
Håller på och småpackar klart nu, glömde sovplagg. Jag tänker iaf inte jobba över. Säger jag nu iaf.
Drömde en hemsk dröm, usch. Den vill vi inte vara med.

Vill också sova vidare som så många andra gör just nu. Snark.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Isabella

haha nejdå klart du inte behöver! :P



Markus är här nu! och sitter o blåser mej i örat för att jag ska skynda mej xD vi kommer till fredrik sen i övermorrn

2008-12-29 @ 21:13:48
Blogg/hemsida: http://thisdreamisover.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0