Ifyllning av frågor

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
JA, vill vara 170 cm
Skulle du vilja väga mer?
Nej, mindre
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Beror på hur snyggt han skötte det. Gjorde han det på ett fult sätt skulle jag nog bli riktigt förbannad också. Annars bara ledsen tror jag. Eller så blir jag lite arg oavsett...
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
För kändisskapets skull? Nej. Och inte någon speciell heller. Men om J blev känd...
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Tss, nej verkligen inte.

Tio KAN

Kan du röra på öronen?
Nej, men J kan. Hans öron åker upp när han ler, så himla sött.
Kan du slicka dig på näsan?
Nej men kunde när jag var liten...
Kan du kolla i kors med ögonen?
Ja vem kan inte det liksom (svar: Sa kan inte)
Kan dina föräldrar lita på dig?
Jadå
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
Om det är "Tysta leken börjar nu" så kan jag, har en god vinnarinstinkt och vill inte förlora. Annars nä, varför? Gillar att prata.
Kan du vara på fest utan att dricka?
Då blir jag ju torr i halsen om det är hög musik och man måste skrika när man pratar. Eller menar ni utan att dricka alkohol? Jahaja, ja visst. Jag dricker nog bara alkohol hälften av gångerna jag är på fest. Coca-Cola är ofta lika gott.
Kan dina vänner lita på dig?
Ja om de vill att jag ska vara tyst om något så är jag det. Om de behöver hjälp försöker jag så gott jag kan.
Kan du tänka dig att pierca naveln?
Enda stället förutom öronen jag skulle kunna tänka mig, men nej skippar det.
Kan du suga? Jo, jag är en höjdare på att dricka coca-cola med sugrör...
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Haha, snålheten själv. Klart jag kan låta bli!

Femton HAR

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Jodå en och annan gång har det hänt.
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Ja, typ varje dag.
Har du ett syskon?
Nej, tre
Har du varit full den här månaden?
Nej, trots 2 20 årsfester. Inte min grej det där.
Har du någonsin haft sex med någon?
Vad tror ni?
Har dina föräldrar ljugit för dig?
Det har de nog gjort någon gång.
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Nej jag gör det när jag tar korta pauser från julstädningen...
Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Nej.
Har du pussat någon som är fyra år äldre?
Jo faktiskt.
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
Haha okej, nej det har jag inte.
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Nej
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Ja, men aldrig velat testa ändå
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
Inte vad jag vet.
Har du haft sex med mer än tre personer?
hallå... nej
Har du ljugit på någon fråga än då?
Nej.

Tjugo VEM

Vem är din bäste vän? J
Vem älskar du? Flera
Vem hade du senast sex med? Gissa?
Vem vill du bli full med? Eh, ingen?
Vem är den bästa artisten? Haha... Måns Zelmerlöw....
Vem pratade du senast i telefon med?
Mamma
Vem har du en liten crush i? Står ovan
Vem är snyggast i världen? J ;-D
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Familjen
Vem är snällast i världen?
Det varierar ju
Vem är din bästa kompis?
J
Vem vill du prata med?
Varierar
Vem sov du med senast?
J
Vem såg du full senast?
Flera på fest
Vem vet allt om dig?
J vet mest tror jag, och sedan mamma.
Vem kysste du senast?
J
Vem kramade du senast?
Det var också J
Vem kan berätta allt för dig?
De flesta. Ska jag inte föra det vidare så gör jag det inte (om det inte är farligt).
Vem kan du berätta allt för?
J eller mamma
Vem hatar du?
Hata är för starkt ord. Jag hatar ingen.
Vad blir ditt namn baklänges?
Aras
Har du gjort en snöängel i år?
Jaa :-D
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Vet inte om jag låg längre än ett dygn när jag föddes eller när jag opererade gomen. Annars är det längsta ett dygn (och det är ett antal gånger...).
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Jo
Tycker du att sengångare är söta?
Jaa.
Har du någon gång testat karate?
Nej, Kung-fu däremot.
Första sporten du gick på?
Ehm. Var det när jag gick en lektion på ballet? Sport jag gick, gick på var nog fotboll först.
Minimorötter eller pommes frites?
Minimorötter
Vad längtar du mest till just nu?
Dan före dan, eller egentligen till städningen är avklarad.
Hur gammal har du tänkt bli?
Jag och J ska vara gifta i 100 år minst. Och eftersom vi ännu inte gift oss så måste jag bli 120 år gammal MINST. Fast egentligen ännu mer så vi inte gifter oss innan jag blir 21, 22...
Har du haft vattkoppor?
Ja
Vad drömde du inatt?
Att ajg och J var på en kryssning under en vecka (åkte fram och tillbaka mellan Sverige och Finland) med ett annat par och så var min bror och hans tjej där också. Och sedan hände massa saker där på färjan...
Vilken tv-serie är bäst?
Svårt att säga en.
Vad åt du senast?
Thailändsk köttgryta eller något med massa paprika och lök i och ris.
Höga eller låga strumpor?
Lagom höga.
Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att dö
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ibland
Vad har du för färg på ditt påslakan?
Just nu blått. Men vi äger bara ett egentligen som är rött, det blåa bara lånar vi när vi tvättar det röda...
Bikini eller baddräkt?
Bikini brukar jag föredra men jag gillar verkligen min baddräkt så blir nog en del användning av den nästa sommar.
Snyggaste läraren?
Ehhmm... Haha, Jojo på teckenspråket måste det nog bli.
Är du mörkrädd?
Om jag är helt ensam i huset kan jag bli det.
Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
Ehm, vad sägs om i princip varje dag i hela mitt liv?
Riktig gran eller plastgran?
Riktig, fast det innebär lite mer jobb.
Tänt eller släckt när du ska sova?
Kolsvart och knäpptyst helst (eller Js andetag går bra).
Godaste drickan till frukosten?
Oboy. Apelsinjuice med fruktkött är riktigt gott det med.
Vill du bli president?
För mycket ansvar.
Har du spelat tjej i en teater?
Ja, och kille. Tex Farbror Melker i Saltkråkan.
Duscha eller bada?
Bada
Har du gråtit i skolan nån gång?
Ja ett antal gånger genom åren faktiskt. Första gången jag verkligen minns var när en kille i parallelklassen gav mig en rak höger i ansiktet... Fast han såg inte att jag grät tror jag för jag gjorde inte det först, blev bara arg när han var i närheten.
Hur tar du dig till jobbet/skolan?
Gå, tbana, tvärbana, buss. Alternativt byta bussen mot att gå.
Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Japp. Två gånger i skolan. Första gången kom jag dit som vanligt och i rasten mellan första och andra lektionen sminkade jag om mig och ändrade kläderna så de blev mer punkiga. Sedan gick jag som vanligt in i klassrummet precis när lektionen började. Det var jätteroligt :-D Var i högstadiet det.
Sjunger du på toa?
Hm, nja någon gång ibland kanske.
Vilken färg har din jacka?
Ljusblå, beige, svart, grön, vit... tror jag är färgerna jag har.. Dock behöver jag investera i nya jackor de flesta har ett bra antal år på nacken.
Använder du långkallingar?
Om det är kallt ja.
Är du höjdrädd?
Normalt sett nej, men skulle nog få svindel om jag hade byggt höghus i New York på 20-talet,
Vilket land vill du åka till?
Egentligen vilket land utanför norden som helst som jag inte varit i...
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Minns inte. Tror jag skrattade åt J förut när jag sorterade kläder men vet inte vad han sa.
Vad ska du göra NU?
Jag ska nog fortsätta svara på frågor..
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Jadå
Har du sett din bästa vän gråta?
Ja.
Vilka vitaminer åt du när du va liten?
MInns inte ens att jag åt några men det kanske jag gjorde, vem vet.
Vad åt du senast?
Har jag inte redan svarat på det? Thailändsk...
Har du fått någon komplimang idag?
Hm, nä tror inte det.
Har du varit med i en rättegång?
Nä, bara bevittnat (dock inte vittnat)
Är du polare med grannarna?
Nja, inte direkt. Hälsar på dem ibland
Vilka språk talar din mamma?
Svenska, engelska och lite tyska och pyttepyttelite franska.
Vilka länder har du bott i?
Sverige.
Senaste piercingen?
Ena örat
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Igår till Kungfu klubben
Gay?
Nay
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Nej
Har du äggat ngn?
Nej
Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nej
Suger det här?
hmm mjo...
Har du varit på stranden?
Jajamensan
Har du haft en stalker?
Kan man nog kalla det, idioto
Minns du din/dina musiklärares namn?
Hm några av dem: Anders, Cilla... Shit.
Hur bra är din syn?
Bra på nära håll, mindre bra på långt men inte så dålig ändå. -0.25 på vänster och -0.75 på höger, för er som fattar sådant.
Har du varit på ett party?
Ja det har jag...
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nä, undviker nog det.
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
"Vilken av dem?" Har ju tre stycken...
Har du varit utomlands?
Japp.
Har du sett din bästa vän naken?
Haha, jo.
Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
Svårt, minns inte så där jättemycket av dem jag varit på, förutom det senaste då, så kan inte jämföra.
Var är dina syskon just nu?
Hemma hos sig antar jag.
Vad var den senaste drömmen du minns?
Nej just det, jag somnade ju i 15 minuter vid 17-tiden och då drömde jag. Mindes den då men inte nu.
Vilken tid gick du upp i morse?
11 typ, för sent...
Vad ska du göra i helgen?
Helgen snart slut. Så ska dammsuga så mycket jag hinner, kanske blogga lite roligare saker att läsa och sedan ta en dusch och stupa i säng.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Martin ringde o de kommer efter Kalle på julafton o att vi äter vid 17 o julklappar efter det. Bra va! Kram o gratta Magda"
När va du riktigt sjuk senast?
Ehm. Förträngt.
Vem är den senaste kändisen du tog på?
I don't know.
Vad finns i din bakficka?
Har inga bakfickor
Har du färglinser?
Nej.
Vad gjorde du kl 2 inatt?
sov.
Vad är det första du gör på morgonen?
Går på toa
Vad ska du göra efter det här?
Dammsuga *vill inte*

Vilka orkade läsa igenom allt detta?! :D

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emelie

haha, jag gjorde det faktiskt, och lätt att det är Jojo! ;D

2008-12-21 @ 23:03:01
Blogg/hemsida: http://downinblack.blogspot.com

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0