Göra något av dagen

Nä, fick inget vettigt gjort av denna dag. Satte mig på sängen vid den rena klädhögen för att ta tag i det. Men jag bara satt där och stirrade som ett mähä. Så såg jag att i ett hörn stod min gamla cdspelare som jag fick i julklapp av bror P för många herrans år sedan. Tittade på den, jo visst fanns det en skiva i. Påslagen var den och allt, fatta vad mycket onödig ström som har gått till att hålla displayen lysande på "18". Iaf klickade jag på playknappen och då sätter Westlife igång på rätt hög volym. Jag sjunger med ett tag och förundras över att jag kan minnas så mycket text när jag har lyssnat på låtarna kanske ett par gånger på åratal. Sedan tänker jag att det går inte längre. Det håller inte. Jag måste göra NÅGONTING. Så blir jag jättesugen på att ta på mig lite snyggare kläder. Inte finkläder, utan snyggare kläder som man kan ha på arbetet typ. Hittar min svarta dräkt och tar fram dem byxorna. Tar efter lite funderande fram en svart tröja och en beige lång kofta att ha över. Och ett halsband i guld och svart som jag fått av Empan. Perfa. Går in i duschen och sjunger glatt med till Westlife även där. Upptäcker att det var verkligen det sista schampoot, nu är det helt tomt i flaskan. Tråkigt. Efter duschen tar jag på mig kläderna.Yeey. Kostymbyxor liksom, tillhör inte min vardag. Men stiligt är det ju. Efter en stund tystnade musiken.
Jag gick ner och nyss sattes den på igen på hög volym! Okeeej..?

Ska gå upp och stänga av. Sedan bär det av till Vby och ÖB för att införskaffa schampoo+balsam och andra bra och mindre bra produkter. Sedan träffa mor och sedan följer jag henne hem. Ska se idol ikväll! Jabba dabba doo!

Känner jag mig schysst imorgon blir det träning. Sedan ska jag träffa B och Sa, men vad vi ska göra är hemligt... :-)


Dagens klädsel

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0