Sammanfattning av 2008

Sammanfattning av 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jo, flera saker. Tex flög jag inrikes för första gången.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga, men nu kommer det bli ett nyårslöfte.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min kusin :-D Och J fick ju en till kusin nu i december.
4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, Zeb och mormor.
5. Vilka länder besökte du?
Finland
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Mer tur, lycka och glada minnen, tack.
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
24/27 februari och 13 maj
8. Vad var din största framgång 2008?
Ehm, jag överlevde?
9. Största misstaget?
Kommer inte på något direkt misstag. Inget jag ångrar iaf.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Influensan nu över jul, bläää
11. Bästa köpet?
Lutar nog åt det senaste inköpet, den gröna klänningen. Me like.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat. Och hyra. Alltså vad mat är dyrt.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, det har nog hänt.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Ingen speciell. Eller kanske ABBA då pga Mamma Mia.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare tror jag, tufft år.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Arbetat.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat livet, men det var ju inte frivilligt direkt.
18. Hur tillbringade du julen?
Med J deckad framför tvn i influensa, jag med hans familj och sedan med min. Resten av julen var jag själv deckad i soffan i influensan.
19. Blev du kär i år?
Var redan det.
20. Hur många one night stands?
Ingen.
21. Favoritprogram på TV?
House.
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej.
23. Bästa boken du läste i år?
Oj, läst så många....
24. Största musikaliska upptäckten?
Haha... Kevin i Idol?
25. Något du önskade dig och fick?
Massor jag önskade mig i julklapp som jag fick.
26. Något du önskade dig men inte fick?
Antagligen.
27. Årets bästa film?
Mamma Mia vinner nog.
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
På min födelsedag var jag i skolan och fick en hel ugnsplåt med kladdkaka, två påsar av ett av mina favoritgodisar och ett ljus som vi sedan tände av Wiebke. Efter skolan gick jag på systemet första gången (en måndag, jättekul. Men fick ett grattis av kassörskan iaf!) och sedan hem. Tror jag fick födelsedagspresenten av J då. Släkten var här dagen innan och lördagen efter var vännerna här.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Åh, mycket.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Ehm... Eh... Hm... Eh...Nä?
31. Vad fick dig att må bra?
Familj (ja J är inkluderad) och några av vännerna.
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Eh?!
33. Vem saknade du?
Jag saknar flera
34. De bästa nya människorna du träffade?
En på jobbet, rätt schysst tjej. Men om jag hade lärt känna henne i högstadiet typ (om vi nu hade varit jämnåriga vilket vi inte är) hade jag nog inte tyckt om henne alls. Så tur är ju att vi möts nu. Annars träffade jag inte så mycket nya människor.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: ida

Helt rätt.

Är verkligen sjukt hur e del funkar. ja slutar inte att förvånas. i vanliga fall brukar ja se till att va med på allt in i det sista. men efter mycket strulande. överlät jag det hela. å vad händer. ja ingeting. de skickar in ett dåligt, långt i från färdigt arbete. suck. Men men. inte mycket att göra.



hur har du haft det i jul??

kram

2008-12-28 @ 19:24:48
Blogg/hemsida: http://www.idapersson.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0