Välkommen till världen

Har inte alls ätit mycket... vi köpte inte pizza som tänkt dels för att jag inte var sugen på mat direkt och det skulle vara slöseri på pengar och dels för att vi inte orkade åka och köpa hem en. Så blev pasta med ost och skinksås. Det är gott men jag är inte så sugen på mat... så har inte ätit så mycket...

Vill ni veta något roligt istället? Har glömt bort det de få gångerna som jag suttit vid datorn de senaste dagarna. J har fått en till kusin! I fredags föddes Saras och Henriks lillasyster, som var 52 cm lång och 4.2 kg tung! Hon har ännu inte fått något namn. Vi fick veta det igår eftermiddag. De var sega på att ringa och berätta!

Så nu har J och hans syskon hela 11 kusiner. Fast jag leder fortfarande med 13 stycken. Sedan har jag ju ett syskonbarn och 7 kusinbarn, och J ingen. Men det är bra att de kommer igång lite även i hans släkt! *hihi*

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0