10 sanningar

- Imorgon börjar jag 10. Idag började jag 9.
- Johan har anlänt hem. Han har aldrig varit inne på min blogg.
- Stefan tycker jag har konstig humor och att Robert håller lite koll på mig, fast Robert är rätt rolig han med.
Jag tycker Robert har konstigare humor, men kanske bara är jag? Vi har iaf roligt ihop. Haha.
- Jag kommer få jobba minst 4 veckor i sommar.
- Jag borde läsa i min nyinköpta bok. Men jag gör det inte.
- Jag har glömt texten på Uptown Girl.
- Just nu ströritar jag ofta storögda, flintskalliga män. Det har inget med Rognedal att göra.
- Idag berättade jag för Robert om mina poliskontakter.
- Jag vill inte, har (troligen) inte och kommer inte dricka ur ditt vattenglas!
- Jag kan skriva mitt namn på ASL.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: mamma

det var inte mycket jag förstod,,,poliskontakter?

2008-02-18 @ 19:52:28
Skrivet i slottsdammet av: Ida

Ja du , ge mig lite fuligare saningar, i want them dirty!!! :)

2008-02-18 @ 19:58:31
Skrivet i slottsdammet av: Anonym

*fullingare!

2008-02-18 @ 19:58:54

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0