Grymt kul mail

Det tog över en timme att ta sig hem idag, förstår inte varför. Jag handlade på vägen, gick av i Brommaplan istället för att åka förbi hemmet och tillbaka, ändå tog det längre tid än det brukar göra när jag handlar. 2 minuters väntetid båda gångerna jag skulle på tunnelbanan, och jag kom direkt till en ny kassa... Vad tog så lång tid?!

Är vrålhungrig. Blir lasagne för mig till middag, den står i ugnen nu men är typ 30-35 minuter kvar tills den är klar.

Fick ett mail som jag läste när jag var i datasalen. Var fotografier på skyltar, oftast från matbutiker, med felstavningar, särskrivningar osv. Jag höll på att garva ihjäl mig. Jag hade roligt. Det är helt sjukt. Bästa sättet att få mig glad är nog att skicka mig sådana mail. Som jag skrattade alltså...
*kurr*

Ensam hemma ikväll och jag är klar med alla läxor denna vecka så ska göra det bästa av situationen, bara slappa och njuta. Inget mysande tyvärr men men... *kurr*
*kurr*

Har nu fått 40 bilder av Sandra, måste verkligen gått bra vid någon tidpunkt idag! Men sen loggades Sandra ur utan att hon var där så fick jag inga fler :-( Hoppas hon kommer in idag, verkar ju funka...

Ska ta mig en macka med smörgåsgurka på nu!
Tjong

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0