På uni för att spela in

Just nu sitter jag i datasalen på universitetet och ska spela in filmen om den döva katten. Har gjort ett första utkast redan och ska se om jag kan göra det bättre (det hoppas jag!).
Har varit här i en timme typ.
Ska jobba på fredag på manuella med Lisa, det blir nog roligt.
Fick svar av min andra chef idag, hon vill att jag jobbar där i sommar iaf så kommer jobba 9 juni- typ 4 aug.

Min kusin Frida fyller 11 år idag, Grattis! Pratar med henne på msn nu om vad hon har fått i present.

Dagen började med att en av våra föreläsare kom med vår lärare in och det visade sig att han skulle fota oss när vi tecknade för att lägga upp på hemsidan... Yeey...

Nu ska jag fortsätta med den döva katten, har 5 förslag med varierande resultat. Aja det viktigaste är ju tecknandet inte vad man säger. Alltså, det som spelar roll är hur man säger det, inte vad man säger.

Andreas sitter och går igenom olika kateogorier två rader framför mig. Så är det.
Tjing.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0