Pizzarecept och kladdkakarecept

Wassup?

Förkylningen fortsätter. Skulle gärna se att den dog en snabb död, inte en lång plågsam en för då kommer den ju finnas kvar. *snörvel*

Har ganska precis skrivit ner ett pizzarecept och ett kladdkakarecept till Ida och Sandra. Eller, när jag och Sandra bakade pizza sa hon att hon ville ha receptet. Men jag har typ glömt det :-S Idag ville Ida ha det så då tänkte jag att jag skriver ner det på datorn och skickar till båda. Ja och bifogar även kladdkakareceptet för det är ju så gott! Och Ida verkade suktad :-P
Så det finns att hämta på er mail!
Någon annan som vill ha så kan ni ju säga till.. har det ju ändå på datorn nu.
Så här såg det alltså ut från början till slut. (Fint rim där va?)




Nu är det helg, tack och lov så jag får vila upp mig. Emelie och Elise ska på Onsdagspub på Allhuset ikväll. Party party. Emelie har iaf ingen mobil att tappa bort denna vecka.........................................................
Själv ska jag ta den PI lugnt. Dåligt på tv (iofs Dubbat som kan vara lite underhållande...) så lär hänga framför datorn, läsa Good Omens, se tvserier på datorn. Ska försöka hoppa i säng ännu tidigare idag. Dvs kanske typ 22?

Johan ska träna, det skulle jag också ha gjort men jag orkar verkligen inte med denna förkylning! Så kanske på lördag då. Om jag är frisk. Har iaf fullt upp tills dess. Va, sa jag att jag skulle få vila upp mig? Sorry. Kanske lite på dagtid men inte alls imorgon och inte mycket på fredag...
Just nu är sambon nere hos Micke och spelar spel (eller något). Micke är "ledig" denna vecka. Han kom hem i måndags och är hemma till måndag. Det är körutbildning för alla som har körkort, och han har det inte. Så han och 2 till fick tjänstledigt hela veckan.
Börjar få huvudvärk. Ska nog lägga mig en stund på soffan och vila. Morsning korsning.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: sandra

va detaljrikt du förklarar ALLT! :P muhahaha jag kan inte få upp dina mail du skickar!

2008-02-13 @ 20:18:28
Blogg/hemsida: http://erkeus.blogg.se
Skrivet i slottsdammet av: Emelie

blev ingen onsdagspub, jag bangade! ibland måste man bara få vara hemma och flyttpacka :)

2008-02-13 @ 21:50:57
Blogg/hemsida: http://emeliemartinell.blogspot.com
Skrivet i slottsdammet av: Sara

Sandra: vad konstigt :-S det är något som inte stämmer mellan våra datorer, de vill ALDRIG samarbeta. Kan testa skicka från Johans mail till dig, annars är det ju datorn som inte gillar vårt samarbete...

Emelie: Jo, förstår dig Emelie. Snart är det dags! Gick packningen bra?

2008-02-13 @ 22:47:47
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0