Rörig

Nu har jag läst nästan allt i Polysyntetiska tecken som jag ska. Bara typ 10 sidor kvar men det blir nog en annan dag. Ska träffa mor och ta en fika. Vi skulle åka till mormor och morfar men nu ringde mamma och sa att hon ville åka dit imorgon och ville att bara vi skulle fika idag. Så då får det bli så.
Sandra smsade nyss och undrade om jag ville komma förbi hennes jobb men jag skulle ju till mormor och morfar så sa nej. Men nu ska jag ju bara träffa mor och eftersom det var bestämt innan så får det bli så. Sandra och jag kanske kan ses en annan dag?
Iaf så ska jag handla då också. Vi ska äta hamburgare. Så ska köpa hamburgarbröd, kött, lök och ost. Samt mjölk och bröd (kanske salami också) till frukost.
Sedan ska jag hem till min älskade sambo för han ska vara hemma denna fredag :-D

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0