vilket jobb?

Fick denna kommentar igår: Postat av: Emelie

Haha, tur att jag läser din blogg, lär inte ha kommit ihåg att vi börjar 10 imorn annars!

2008-feb-11 @ 21:20

Så därför undrar jag varför Emelie inte var i skolan idag? Varken kl 10 eller senare! Så, vad är din ursäkt damen?


Själv mår jag inte särskilt bra, blev riktigt förkyld över natten. Vaknade och hade svårt att somna om pga täppt näsa. Ja, nyser gör jag hela tiden, fråga mina klasskamrater... Hostar lite, lite huvudvärk och fruktansvärt trött.
Gjorde inga läxor igår för jag var så trött men idag måste jag göra dem för det ska vara klart till imorgon. Det som är bra är att Johan ska handla och laga middagen (jag kanske hjälpter till lite) ikväll. YES.


Har fått mail från mina nuvarande arbetsgivare som vill att jags ka jobba där i sommar mellan vecka 24 (9 juni) -vecka 35 (29 aug). 12 veckor. Den ena vill att jag ska lära mig jobbet bättre innan (jobbade knappt med det i vintras) så jag kan få jobba på fredagar tills dess också verkar det som...
1, jag vet inte om jag kan jobba vecka 35. Jag har ju inte bestämt vad jag ska göra av mitt liv. plugga mer, jobba?
2, lite mer sommarlov vill jag ju ha! Hela sommaren ryker ju.
3, jag vill ju utomlands i sommar. Jag vill till Hammarstrand i sommar. Jag vill till Barsele i somma. Jag vill till Harö i sommar.

Låter jag bortskämd nu som får jobb (visserligen på andra sidan stan) skänkt på en silverbricka och tvekar? Jag behöver fundera. Helt klart. Måste diskutera  med folk om det också. Johan tex. Och mamma.
Dessutom har jag ju precis sökt ett annat jobb som verkar lite bättre, men jag lär ju inte få svar därifrån innan jag måste lämna svar här... Och detta jobb är ju faktiskt mitt om jag bara säger ja, det är ju inte det andra.
Kunde de inte väntat med att maila till helgen? Har tillräckligt att tänka på redan nu... *suck* aja...
Iväg till tankeverkstaden.

Lag: I Washington är det förbjudet att älska med en oskuld (även på bröllopsnatten).

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0