Zu Abend... typ

Johan har Irlänsk folkmusik påslagen och det passar mig fint. Är fina melodier och vacker text. Jag skulle iofs föredra en del Country musik framför det men helt klart bättre än mycket annat. Jag lyssnar gärna.

Jag tycker det känns som att jag har lite huvudvärk men det är nog pga trötthet. Nästa vecka tis och ons ska vi iaf börja klockan 10 :-D Då kan jag gå upp klockan 8 istället!
Emelie skulle gå på onsdagspub ikväll, igen. Hon tyckte det var så kul att hon kommer gå ofta. Dock är det ju på Allhuset och inte Gula Villan! Men men...

Mor åker imorgon efter jobbet mot Sundsvall. Blir hämtad av min broder där. Hon ska alltså hälsa på sonen med familj. Troligen främst Sonen och sonens Dotter. Ni vet ;-)
Så hon ska få låna min digitalkamera över helgen så vi kan få söta fotografier!

Jag vill ta med min väggklocka hem. Inte glömma...

Så pga läxan ska jag vara i skolan imorgon vid 12-13 tiden och spela in filmen. Robert och Ida kommer antagligen göra mig sällskap! Trevligt!


Lag: I Kalifornien får man inte sätta ut en råttfälla om man inte har jaktlicens.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emelie

haha, det VAR sjukt kul! men lyckades supa bort min mobil, något jobbigt! men sånt får man ta ;)

2008-02-08 @ 07:32:58
Blogg/hemsida: http://emeliemartinell.blogspot.com
Skrivet i slottsdammet av: Sara

haha.. exakt hur lyckas du? :-P Du får mitt nummer på måndag, orkar inte lägga upp det på internet.

2008-02-10 @ 00:31:40
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0