Aja, varför inte

Namn: Sara
Tilltalsnamn: Sara, älskling, sötnöt, gosan, honey...
Födelsedag: 14april
Ögonfärg: gröna med en brun fläck i ena...
Hårfärg: fortfarande blond men lite mörkare än vanligtvis
Längd: 1.66½!!
Höger/Vänsterhänt: höger
Stjärntecken: vädur
Skor idag: vinterkängor, funkar bäst med mina blåsor under fossingarna. Nu tofflor!
Dina rädslor: Att klippa håret, äta/dricka något någon annan smakat på. Bortsett: Johan
Det första du tänker på när du vaknar: Vad är klockan?

Vänner och livet
Vad vill du bli när du blir stor: Ihågkommen
Hur vill du dö: Vill inte dö. Men okej, på ett sätt som jag finner acceptabelt vid det tillfället...
Vem av dina vänner är mest lik dig: olika sidor har olika speglar (snacka om djupt och filosofiskt svar)
Vem får dig mest att skratta: svårt.. många får mig att skratta. O de som fått mig att tjut-skratta har lyckats mycket bra!
Vem har du känt längst: Umgås med året runt: Sandra, Träffar några ggr om året: Monica
Vad är den bästa känslan i världen: Att få gå på toa när det var väldigt behövande.. och kärlek (alla sorters)
Hur länge tror du att du kommer leva: över 100 iaf.

Du ?

Svär: Sällan och ber ALLTID om ursäkt om det slinker ut någon svordom
Sjunger: i duschen och ibland när jag är väldigt glad
är attraktiv: ja varför inte?!
Kommer överens med dina föräldrar: jepp
Spelar något instrument: tss, med min taktkänsla?
Äger en iPod: Ja, en gammal variant. Rosa och fin.
Går till kyrkan: om det är bröllop, begravning, dop, konfirmation eller besöka gravsten. Dvs, inte särskilt ofta.
Dansar i regn: Sommarregn är härligt, kan jag dansa i!

Vem var den senaste personen:
Du pratade i telefon med: Mamma
Msnade med: Yaowapa och Sandra
Du kramade: Johan
Du skällde på: ...?... kanske Johan? mamma? pappa?

Senast du:

Skrattade: Idag
Filmen du såg: var det Crossroads..?
Tuggade tuggumi: Länge sedan.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0