Fler frågor

Vilken svordom använder du mest?
Blir nog "FAN ... Ursäkta..."

Äger du en iPod?
som sagt ja, en gammal

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
07.00 mån, tis, ons.

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
använder icke flipflops, de funkar inte, skaver o har sig...

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Både och. Vill ha många bra bilder på mig, men vill också ta bilder.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Crossroads tror jag som sagt, får göra om den här om någon vecka..

Har någon någonsin kallat dig lat?
Jo, det tror jag.. Jo, det har hänt..

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Never! Inga mediciner som inte är livsnödvändiga!

Vilken CD ligger i din CD spelare just nu?
Antagligen en bränd, har inte hämtat hem den från mor o far än. Inte ofta jag använder...

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?

CHOKLADmjölk!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Jao..

När var senast någon stötte på dig?
ett tag sedan

Vad åt du till middag?
räksmörgås, orkade inte fixa bättre ^^

Använder du huvtröjor?
Jadå, har en på mig nu

Kan du vissla?
japp

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej, men en manifestation

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Bergochdalbanan: klassisk, rolig, spännande.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
säkert......

Tittade du på tecknat när du var liten?

Självklart. Disney har något speciellt.

Är du blyg inför det motsatta könet?
oftast inte, bryr mig ofta inte. men jag är pryd för alla.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Barndomsfilmer, tidiga tonårsfilmer. Snart kommer jag kunna många många Gilmore! :-)

Äger du några band T-shirts?
nej, men jag hade med spice girls ;-)

När flög du senast?
förra sommaren (2006)

Läser du för skojs skull?
Ja, när jag inte har för mycket plugg.

Pratar du några andra språk?
Engelska, teckenspråk, lite tyska och ännu mindre italienska...

Har du gråtit offentligt?
jadå.

Har du en stationär dator eller en laptop?
jag har ingen egen dator. Sitter på en laptop som Johan har köpt. den är "min" just nu.

Vilka gör du, önskningar eller planer?
planer

Försöker du alltid lära dig nya saker?
inte alltid, men "man lär sig något nytt varje dag!"

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Never!

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Som en klasskamrat har lärt mig tänka på. Om det är en kille-kille på dejt, vilken kille menar du? om det är tjej-tjej på dejt, vilken kille? om det är tjej-kille, varför skulle killen betala? Den som bjuder ut, den betalar.

Kan du kasta macka?

nej.. funkar ju inte!

Har du någonsin varit på Jamaica?
Varför skulle jag?

Om du är född av motsattkön, vad skulle du ha hetat då?

okej... "Om du är född av motsattkön" vadå, av en pappa? född av?
men okej om det stod "Om du vore född som motsatt kön" så skulle jag hetat Daniel..

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: sandra

hahaha sista var bra

2008-01-23 @ 22:45:34
Blogg/hemsida: http://erkeus.blogg.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0