Helg!

Idag var det sista dagen på skolveckan, resten är "helg". Vi har en läxa till måndag så lite plugg måste jag göra men det kommer nog bara vara intressant tror jag. Avläsa meningar och skugga, det är lärorikt.

Dagen började väl egentligen vid 3.45 inatt då jag vaknade och kände mig ganska utvilad, tänkte att snart är nog klockan 7 och det är dags att stiga upp. Därför kollade jag på klockan för att inte "tvinga" mig att somna om om klockan varit typ 6.50 eller så. Då var den alltså 3.45 och jag lyckades somna om. Lustigt det där för i går vaknade jag ju kl 7.00 av klockan och tänkte att den inte kan vara mer än 4... men så kan det vara. Imorgon får jag sova ut så det är lugnt!
Klockan 7.03 smsade mor och undrade om vi kunde ta en fika och köpa en ny mobil till mormor, och jag svarade ja..

Fick stå upp på bussen från Odenplan så hann inte läsa klart Metro då. Kom iaf på bussen så var framme kvart i 9 istället för 5 i vilket det blir om man inte kommer på bussen..
Lektion med Lena, sedan 2 timmar lunch då vi hade kollektiv korsordslösning och sedan föreläsning (på svenska!).
Jag är inte onyttig..!

Träffade Johan på tåget hem och vi pratade lite och sedan for jag till Vällingby och träffade mor som uppdaterade sitt sminklager en hel del. Letade efter en ansiktskräm till mig, jag hade en förut som var toppen men den finns ingenstans nu! Inte reducerade rynkor, stoppar åldrandet eller något sånt utan en parfymerad som passar bra att ha som underlag för smink också.. Den passade verkligen min hud. Vill hitta den!
Köpte mobil åt mormor för hennes har väldigt dåligt batteri. Den näst simplaste blev det för den simplaste var slut. Säger man ens simplaste?
Fikade och köpte bröd och majonäs och for hem.

Hade massa post idag! Stackars Johan han väntar och väntar och får inget och jag få massa! En mobilräkning, en kåravgiftsräkning + campuskort (yes den kom!), en livförsäkringsgrej så nu vet jag hur mycket mitt liv är värt... och en massa förifyllda flyttkort.

Heath Ledger är död, har inte sett Brokeback Mountain men vill se den. Har sett Tio orsaker att hata dig däremot. 28 år, nästan 29, blev han. Undrar vad som är orsaken...


Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0