Idag..

Idag har jag satt på en diskmaskins runda, vi hade typ inga rena glas eller koppar. Såg att det var en del intorkat på tallrikarna jag skulle köra så nu testar jag intensiv programmet för första gången. Får se hur det blir..

Just nu har jag dåligt samvete, snackar med Ida i klassen på msn. Idag har hon tränat (på sats) och läst lite kurslitteratur och just nu gör hon läxan till måndag.. Vad har jag gjort i jämförelse liksom...?
:-(

Jag har iaf pratat massa med Yaowapa, vi ska träffas imorgon efter 12 och jag ska introducera henne till omgivningarna och sedan ska vi ta en promenix också är det meningen..

Jag har bokat biobiljetter till lördag. Då ska jag och mor se Fjärilen i glaskupan. Mitt förslag och idé så hoppas den är bra!

Och det var dagen so far. Ska ta ett härligt bad senare. Och se till att Johan pluggar för han fick mig att lova igår att jag skulle se till att han gjorde plugg idag... ja så är det...
tjenixen


Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0