Jaha

Igår såg jag tre filmer, bara låg i soffan i princip hela dagen. Först såg jag föräldrafällan (med Lindsey Lohan), sedan Crossroads (men Britney Spears) och sedan Rocky 3. Jag flyttade över videospelaren och alla VHS igår, från Spånga och hit så ville se lite på dem också.
Middag åt vi hos Johans föräldrar, alltså mitt 3e middagsbesök och Johans 5e.
Min förtärningslista från igår, alltså det jag åt och drack under dagen:
-En varm kopp choklad
-Lite tyskt godis
-Ett halvt paket fruktjuice
-En färsköttsbiff (eller något sådant) och en halv potatis
-Lite vatten
Slut.

Men jag var inte hungrig, jag blev mätt på den där köttbiten och halva potatisen :S
Idag har jag iaf ätit två mackor med ost och en varm kopp choklad.

Idag är det värre än igår, nice... Och så måste alla julsaker bort idag också, orkar inte pyssla med det. Och Johanär ju också sjuk så kan inte begära att han ska fixa det. Han har precis sagt nej till en tjatig lillebror om att spela magic med några kompisar. Då mår han inte bra.

Sorry Sandra, jag vill också bli frisk!

Förresten jag sov 11-12 timmar i natt...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: sandra

nee kommer aldrig fölåta dig! :P hihi

2008-01-13 @ 13:55:12
Blogg/hemsida: http://erkeus.blogg.se
Skrivet i slottsdammet av: Sara

meh, jag kan inte rå för det! :´(

2008-01-13 @ 14:01:05
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0