Katten förkyld...

Ja det är otroligt vad alla är sjuka på vintern, tom min älskade lilla kissemiss Zeb är förkyld. Han går runt där hemma med mamma och pappa och nyser och har sig. Ja stackarn, men vad ska man göra annat än hoppas på varmare tider?!

Jag har tagit ett varmt bad, och smörjde in mig med min nya body lotion, mm. Sedan försökte jag få Johan att vi ska äta pizza/sallad till middag. Han verkade sugen på idén.
Skrev tidigare att han sa nej till Magic, men de tjatade så j*vligt så till slut gick han med på det. Men han försökte verkligen stå emot, elaka pojkar det där.

Jo, mor frågade precis när vi ska i väg till SATS igen och träna. Den här vintern har inte varit någon ideal träningsvinter. Långt ifrån. Jag slarvade en del med träningen när jag pluggade till tentorna, i början på hösten var jag däremot asduktigt på att komma iväg! Sedan stack jag iväg igen, efter tentorna, till SATS och körde igång. Men sedan tog det snart stopp igen: Skuren i handen och svag tumme som inte kan böja sig som den ska ännu, maginfluensa, förkyld med halsont. Ja och där emellan: morfar på sjukhus (kommer nog hem nästa vecka!) och mamma har haft maginfluensa (snäppet värre än min) och har en uppsvullen fot..
Ja så det har inte varit så lätt för någon av oss att komma iväg till träningen den senaste tiden. Tyvärr. Jag vill tillbaka!

Och jag som börjar bli sugen på pizza... Hade tänkt räksallad men en pizza skulle ju vara gott alltså.. Och det är mycket sällan jag äter pizza! Typ 4 gånger om året som jag köper på pizzera, och ibland äter jag hemmalagad, men den är nyttigare så...
hm jag skulle ju kunna fråga Johan om vi inte kan baka pizza till middag någon dag i veckan, isf får jag ju äta pizza då och kan ta sallad nu! Det blir mycket nyttigare!
Jag frågar.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0