Kusinens flytt

Jo, jag har ganska stor släkt. Jag har 13 kusiner, och bara 3 är killar. (Men så har ju jag 3 bröder också, så för många andra kusiner är det ju faktiskt 6 killar på den gemensamma sidan av släkten, och kanske fler på sin andra. Jag har inga killkusiner på pappas sida alls så...) 
Iaf, den fjärde äldsta kusinen heter Fredrik (mitten av killkusinerna) och han ska fylla 29 år i år tror jag. Nu har jag fått veta att han har flyttat till Australien med sin tjej för att försöka få jobb och bostad där i minst 6 månader - max 1 år. Så de har bott på hotell några nätter i jakt på en bostad. Och gissa hur många grader det är där nere! Vill ni veta, kanske blir för avundsjuka..? Idag var det tydligen 37 grader varmt. 37! Knasigt alltså.
Jag tror att han var i Melbourne, om jag minns rätt.
Jag vill också åka utomlands, och kanske bo. Men ett varmt ställe skulle ju varit trevligt nu i kylan. Men jag gillar snön så får väl hålla till tåls till sommaren och njuta av min efterlängtade snö så länge. Men då ska sommaren minsann bli bra! Varm och skön ska den vara! (Förutom den/de vecka/or jag är bortrest, då får det gärna vara dåligt väder i Sverige för min del *tihi*)
Good Bye, som man säger i engelsktalande länder ibland! See you later aligator!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0