Mycket telefoni

Så idag har jag försökt få tag på ungdomsmottagningen, hade tid för förnyandet av piller i fredags men eftersom jag skulle jobba då så avbokade jag det. Och eftersom de var kort om personal så fick jag göra det per telefonsvarare och alltså inte fått någon ny tid. och idag svarar de ju inte! irriterande. Får försöka igen och igen..

Sedan ringde jag Empan istället, och vi pratade i 35 minuter innan Johans moder kom och ville låna telefonen, egen telefon skulle ju faktiskt vara bra. Empan började skolan idag igen.
OJ glömde ju fråga, kanske ska ringa upp...

Just nu mailar jag med mor, morfar har kommit hem nu. Han är alltså ganska bra, fast inte som han var för några månader sedan såklart men.. han får gå med rullator nu. Och har gått ner 12 kilo. Vad är det med att ligga på sjukhus egentligen, alla går ner i vikt av det. Undrar vad det beror på. (ironi)

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0