Natt på Heathrow?

Idag har jag ordnat 13 månaders piller, fast jag orkade inte hämta dem på apoteket så det får bli ett senare projekt.
Jag var tom så duktig att jag satte på en maskin tvätt innan jag gick så måste gå och hämta och hänga den nu, och sätta på nästa. Vi har kört tre maskiner so far, och jag gissar att det är tre masiner kvar. Vi tvättar ofta förstår ni :-P

Bror Martin och Anna fick igår kväll veta att de skulle få flyga hem idag 14.15 tror jag det var. Men de fick inget hotell utan skulle få tillbringa natten på flygplatsen bland alla hysteriska människor. Ja så skulle det ha blivit, om inte Martin hade varit Martin förstås. Och det är han ju, så en natt på flygplatsen behövde han inte tillbringa. Martin känner ju skottar och en av dessa, John (som jag träffat på Midsommar och Halloween) flyttade i höst till ett ställe utanför London. Så alltså fick Martin och Anna bo hos honom inatt, de tog ett tåg dit igår kväll. Förhoppningsvis var det mycket bättre än en natt på Heathrow. Jo, så snart kommer de väl flyga hem säkert och tryggt! Inga fler olyckor nu.
Tänk att alla överlevde den krashen, enligt CNN är det ett mirakel...

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0