Nostalgi

Lider av värsta nostalgikicken nu. Har flyttat alla mina gamla cdskivor från mor och far och lägger in dem på datorn här hemma. Allt från köpta skivor och singlar till brända skivor med blandade låtar. Det är helt otroligt, kommer definitivt att börja lyssna på musik när jag är vid datorn! De allra flesta kommer från högstadietiden och jag har i princip inte lyssnat på dem sedan dess...

Smakprov (slumpmässigt valda):
"You take me up, you take me higher", vet inte riktigt titeln eller sångaren. En man iaf.
When a man loves a woman
Blue eyes
från skivan Love

Just Jinger har jag en hel skiva med som jag fick av Henning.
Millencolin - Home from Home

Blandat skiva nr 5:
Everybody hurts, min favorit låt ett bra tag förut...
If you're going to San Francisco
Daysleeper
Nerdy
Day that I die

Blandat skiva nr 4:
Still waiting - Sum 41
Highway to hell
TNT
My Immortal -
Evanescence

Blandat skiva nr 3:
Heaven's waiting
Wicked game-
HIM
You should now by now

ja och så vidare...........

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: sandra

haha! minnen! ;P

2008-01-26 @ 01:10:07
Blogg/hemsida: http://erkeus.blogg.se
Skrivet i slottsdammet av: Sara

Eller hur! Härligt att flytta alltså. Nu är det "Beautiful" med Christina Aguilera... Från: Blandat skiva nr 2..

2008-01-26 @ 01:12:39
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se
Skrivet i slottsdammet av: celine

hej
härligt blandning
ha det så bra, besök gärna min blogg, kram

2008-01-26 @ 01:36:40
Blogg/hemsida: http://crazyfashion.blogg.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0