Otur

Vad är värre än att gå upp 6.30 för att jobba?
Jo att gå upp 6.30, åka till jobbet 7.30, komma dit 8.30 och märka att jag är sjuk (det började då, lägligt va?). Åker hem 9.30, hemma 10.30. Så onödigt och så jobbigt. Magsjuk. Kul. 1 timmes resväg, men vad hade jag för val?
Det var igår, idag stannade jag hemma från början. Får se hur det blir imorgon, min sista bestämda dag, vill ju vara frisk och jobba!
Åt 2 mackor igår till frukost och på kvällen ett par skedar youghurt. Jag har ingen näring i mig alls. Försöker få i mig lite blåbärssoppa, går sådär. Det första för det här dygnet. Otur alltså. Johan mår bra iaf.
Pappa är som jag.
Roger med familj vill ju självklart inte komma ner till helgen nu. Otur, just nu.
Aja... Hoppas jag blir bättre snart.

Det är så fint med all snö!! Vill ut och leka!


Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0