Romantik

Jag har fått höra att min kusin Camilla råkade ut för något sött vid tolvslaget. Hon firade nyår med sin pojkvän, Markus (alltså, heter varannan kille det eller?!) och vid tolvslaget skulle hon hålla i champagneglasen så att Markus kunde hälla upp champagne. I glasen låg det två förlovningsringar. Min kusin hade inte en aning om det men med tanke på att hon ringde mormor och var jätteglad och berättade om det så kan man ju anta att hon svarade ja. Så nu är de också förlovade! Jag och Johan, min bror Roger och Jannike och Camilla och Markus, alla förlovade, vilka gifter sig först? Hoppas jag blir bjuden på era bröllop iaf! *tihi*

Grattis kusinen!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0