Trötter

Jag är trött idag. När klockan ringde klockan 7 trodde jag inte att det var sant, att den måste vara 4 eller något. Men så var det inte. Bara upp och hoppa och göra sig i ordning. Såg på nyhetsmorgon, dels en lite debatt mellan Göran Hägglund och Maria Wetterstrand om kärnkraftverken, sedan börsen och deras nedgångar, två börsanalyser hann jag se och lite nyheter och väder. Det var i princip det som erbjöds på kanal 1 mellan 7.00-8.00.

Nu är det ändrat, vi ska gå på måndagseftermiddagar också innan v 10, men vilket ämne det är, det vet jag inte..
Mån, tis, ons 9-15
Tor, fre ledig

Köpte kurslitteraturen idag, 225 kronor men så saknas 2-3 böcker också.. Och betala terminsavgift, jippi.

Nu ska jag kolla lite med csn, söka bidrag och sådant otroligt roliga saker.. och läsa litteraturen som är till imorgon. Men sedan är det helg igen!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Camilla

Vinn veckans header i min blogg.
Info om hur du gör finns i min blogg. :)

Lycka till.

2008-01-22 @ 16:33:37
Blogg/hemsida: http://theonlymee.blogg.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0