Utlandssemester

Just nu är kusin Camilla, 20, Petra, 16 och Anna, 15 på Kanarieöarna och gottar sig. I värmen? Nej i partylivet såklart, inbilla mig inget annat. I år har de övergett Alanya, där de varit, ja utan att överdriva särskilt mycket, en 8 gånger de senaste åren. Nästintill iaf. Kommer hem på lördag.

På torsdag åker bror Martin till Marocko, Marrakech, med sin flickvän Anna och kommer hem den 17e.

På lördag åker min moster, och Annas mamma, Annika med sin man Jarre till vad det nu var, så hon missar sin dotter precis. De är borta i en vecka också.

Och inte att förglömma min kusin Fredrik, 28, som jag skrev nedan, som har flyttat till Australien med sin flickvän.

Hua vad min släkt reser. I sommar är det min tur! (Ja, och moster+ kusiner kommer säkert åka då med för de gör de alltid, men ändå!)

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0