Favorit i repris, rätt bra svar?

Regler:
1. ta fram din mobil
2. bläddra random i din inkorg
3. stanna när du räknat till tio och skriv smset som svar på frågan
4. gör likadant på varje fråga.

Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen?
- Tack! :-) Ska inte gråta för mycket. Det har jag inte tid med. Ska ju flytta imorgon. :-O O spanjorerna var ju verkligen bättre. Trevlig kväll!

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
- Ring mig

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
- Vill bara säga att du är bäst och jag älskar dig! Kram mamma

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
- Haha jag har inga förväntningar. Ta det bara lugnt för fan. Om du har lite sprit hemma. Ta lite! Bara lite

Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
- Jag älskar dig också! Puss puss puss

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emily

svar; haha ja det är klart, men kändisarna har redan så mycket pengar och är jävligt överbetalda så jag tycker det är lite dumt att ge dem mer - speciellt med tanke på att de får så mkt pengar för att visa en bild på sin unge.



hmm, det blev väl bara en dotter för Alba och hennes pojkvän som jag inte heller kan namnet på? det är Albas dotter som de fotat för 10 miljoner. Däremot så fick Angelina och Brad tvillingar, dem har inte blivit fotade och om pressen får en arrangerad bild på båda tvillingarna så får Angelina och Brad totalt 21 miljoner för båda. Så är det ;)

2008-07-23 @ 12:32:13
Blogg/hemsida: http://emali.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0